Všetky produkty máme na sklade!

Doprava, platby a reklamácie

Možnosti dopravy, platby a ako postupovať pri reklamácii

Rýchle doručenie a jednoduché zaplatenie vašej zásielky je pre nás prioritou! Preto sme pre vás urobili tento krátky prehľad, kde nájdete kompletne všetky informácie ohľadne dopravy, platieb a tiež reklamácie v prípade že vám príde zásielka poškodená.

V našom e-shope môžete využiť hneď dvoch dopravcov. Prepravnej spoločnosti GLS a výdajných miest Zásielkovna.sk

doprava

Ako môžete vidieť vyššie, objednávku si môžete nechať doručiť až ku dverám pomocou kuriéra zo spoločnosti GLS, ten vám v deň doručenia pošle sms s približným časom doručenia + telefónnym číslom. V cene doručenia máte 2 pokusy na doručenie, pokiaľ teda ráno viete, že nebudete schopní si zásielku prevziať, alebo že budete na inej adrese, odporúčame kontaktovať kuriéra a dohovoriť sa s ním na tom ako a kam vám zásielku má doručiť.

Ďalšou možnosťou je vybrať si v nákupnom košíku jedno zo stovky výdajných miest po celej SR, ktoré zaisťuje spoločnosť Zasielkovna.sk. Výdajné miesta Zásielkovna si vyberiete v košíku ale pozrieť sa na ne môžete napr. Tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky?closest=1

Doručenie pomocou Zasielkovna.sk trvá okolo 3-4 pracovných dní, podľa vzdialenosti a rýchlosti práce ľudí na DEPE. Výhodou ale je že niektoré výdajné miesta majú otvorené aj cez víkend a môžete si tak svoje fajčiarske potreby vyzdvihnúť pokojne aj v sobotu či nedeľu.

V cene oboch prepravných spoločností máte tiež sledovací kód, ktorý vám po odoslaní objednávky príde do e-mailu. Ďalej máte v cene aj poistenie proti prípadnému rozbitiu vami objednaného tovaru. Či už sa vám teda počas prepravy rozbije celé sklenené bongo, alebo len kotlík či adaptér. Ihneď po tom, čo nám zašlete fotografie rozbitého tovaru a obalového materiálu sa postaráme o náhradu.

Cena prepravy

Cena prepravy je v našom internetovom obchode rozdelená podľa váhy a prepravné spoločnosti. 

doprava_2.0sk

Rozmerovo malé zásielky väčšinou do 1 kg odosielame na výdajné miesta https://www.zasielkovna.sk už od 3,5 € alebo pomocou kuriérskej spoločnosti GLS za 6,5 € až k dverám vášho domu. Do tejto kategórie sa väčšinou zmestia malé produkty ako konopné semienka, fajčiarske potreby alebo ľahké veci, ktoré nevyžadujú veľké množstvo obalového materiálu.

Stredne veľké objednávky ako sú malé bongá či mix produktov do 2 kg si na výdajnom mieste zasielkovna.sk vyzdvihnete už od 4,5 €. Zvoliť môžete tiež kuriéra z GLS, ktorý vám balíček doručí za 7 €.

Veľké balíčky ako sú napr. veľké bongá, ktoré vyžadujú extra starostlivosť pri balení vám na výdajné miesta pošleme za 5,5 € zatiaľ čo pomocou GLS vás táto preprava stojí 7,5 €.

Všetky možnosti prepravy sú automaticky poistené proti strate či poškodeniu. Viac informácií o tom ako správne reklamovať rozbitú objednávku nájdete nižšie.

Doprava zadarmo a minimálna výška objednávky.

V našom obchode môžete využiť aj dopravu zadarmo, ktorú ponúkame na objednávky nad 75 € (Zasielkovna.sk) alebo nad 90 € v pripade kuriera GLS. Zvoliť si tak môžete výdajné miesta ale aj doručenie priamo k vám domov, všetko zadarmo!

Jedinou výnimkou sú malé objednávky do výšky 5 €, ktoré bohužiaľ neodosielame na dobierku. Takúto malú objednávku vám samozrejme tiež radi zašleme aj s malým darčekom, ale len pri platbe dopredu.(prevodom alebo kartou online - VISA, MASTERCARD)

Ako môžete za objednávku zaplatiť?

V internetovom obchode weedshop.sk ponúkame hneď niekoľko možností ako môžete zaplatiť za svoju objednávku. Všetky sú veľmi diskrétne a stopercentne bezpečné. Jedinou podmienkou pre využitie služby dobierka, je výška objednávky, ktorá musí presahovať 5 EUR. V prípade menšej objednávky je bohužiaľ potreba za objednávku zaplatiť dopredu pomocou kreditnej karty alebo bankovým prevodom.

platba-kartou-online - Online pomocou kreditnej karty


Svoju objednávku môžete zaplatiť online pomocou vašej kreditnej karty a našej platobnej brány, ktorú prevádzkuje spoločnosti pays.cz s.r.o. Platba pomocou tejto platobnej brány je veľmi rýchla a stopercentne bezpečná a s nákupom sa automaticky spáruje do niekoľkých minút. V prípade, že sa vám z nejakého dôvodu nepodarí platbu dokončiť, neváhajte nás kontaktovať a my vám pošleme odkaz pre opakovanie platby.

V prípade platby online kartou už neplatíte žiadne ďalšie poplatky za doručenie.

dobirka-weedshop - Dobierkou


Svoju objednávku môžete zaplatiť aj tzv. Na dobierku, alebo ak tak, že predáte hotovosť kuriérovi alebo pracovníkovi na výdajnom mieste Zásielkovna.sk. Táto možnosť je veľmi obľúbená, bohužiaľ si za ňou prepravnej spoločnosti účtujú dodatočný poplatok vo výške 1 EUR.

prevod_platba - Bankovým prevodom


Ďalšou možnosťou ako zaplatiť za svoju objednávku je platba pomocou bankového prevodu. Táto možnosť trvá spravidla najdlhšie a musíte v prípade prevodu počítať s tým, že odoslanie objednávky bude o 1-3 dni zdržané podľa toho, ako dlho bude bankový prevod trvať. Všeobecne sú peniaze na účet pripísané druhý deň, však môže to trvať aj 3 pracovné dni.

Bankové spojenie:

Fio bank a.s.
IBAN: CZ3220100000002200979662
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Aby sme boli schopní spárovať že daná platba patrí k vašej objednávke, prosím uvádzajte ako VS (variabilný symbol) číslo svojej objednávky.

krehke_bonga_reklamacia - Reklamácia tovaru - prišlo niečo rozbité?

Ako každý seriózny e-shop tak aj my ponúkame v prípade rozbitia produktu okamžitú výmenu. Ak ste si u nás už objednali, a vaša zásielka prišla poškodená, alebo v nej niečo chýba, prosím postupujte nasledovne.

1) Kontaktujte náš obchod skrz e-mail: info@weedshop.sk, pracovník ktorý sa stará o reklamácie je u e-mailu celý deň a tak môže okamžite reagovať.

Do e-mailu prosím napíšte:

  • Číslo vašej objednávky, vaše meno a priezvisko a popíšte vzniknutú poruchu.

K e-mailu prosím priložte nasledujúce fotografie:

1) Fotka celku - odfoťte nám prosím všetko čo ste v objednávke dostali, vrátane obalového materiálu - ten je nutný doložiť v prípade rozbitého bonga či iných sklenených vecí.

2) Priložte prosím 1-3 fotografie, kde je vidieť v akom stave produkt dorazil + detailnú fotografiu rozbitej časti

Do niekoľkých minút dostanete odpoveď, kde budú ďalšie inštrukcie. Pokiaľ nebude potrebné nič ďalšieho dokladať, reklamácia sa takto vyrieši. V niektorých prípadoch si rozbitý tovar nechávame zaslať späť, na naše náklady. Po odoslaní e-mailu prosím teda počkajte na ďalšie inštrukcie.

Vzor správne spravených fotografií

Ako spravit fotografie?